Județul SUCEAVA

Implică-te!

Suceava în imagini

E.ON Energie România – Centrul de relații clienți Vatra Dornei

Centrul de Relaţii Clienţi a fost înfiinţat pentru rezolvarea rapidă şi eficientă a tuturor solicitărilor tale legate de furnizarea energiei electrice.

Îţi oferim informaţii despre:

  • Contractul de furnizare de energie electrică pentru clienţii casnici (documentele necesare pentru încheierea contractului şi a convenţiei de consum, posibilitatea sistării temporare a furnizarii energiei electrice, rezilierea contractului din iniţiativa consumatorului și rezilierea contractului din iniţiativa furnizorului – în caz de neplată);
  • Tarifele de energie electrică—tarifele în vigoare şi posibilitatile de schimbare a tarifului;
  • Facturi (explicaţii privind conţinutul facturii şi modul de calcul al consumului de energie electrică, explicaţii privind facturile restante și modalităţile de plată);
  • Taxele radio-TV (tarifele în vigoare și condiţiile pentru scutirea la plată a taxelor radio-TV);
  • Situaţia alimentării cu energie electrică a locului de consum (întreruperi pentru neplata energiei electrice, întreruperi pentru consum fraudulos de energie electrică și întreruperi pentru lucrări programate în reţea);
  • Tarifele pentru prestări servicii – tarife pentru înlocuire contor, conectare/deconectare, verificare contor, schimbare amplasament contor…;
  • Avizul de amplasament – documente necesare pentru obţinerea avizului de amplasament;
  • Avizele tehnice de racordare (documente necesare pentru eliberarea avizului tehnic de racordare și firme agreate de ANRE pentru executarea lucrărilor în instalaţii electrice).

Preluăm sesizări şi reclamaţii în legatură cu:

  • întreruperile în furnizarea energiei electrice;
  • relaţiile contractuale;
  • cazurile de consum fraudulos;
  • deteriorarea receptoarelor electrice din instalaţiile consumatorului (despăgubiri pentru daune dovedite din culpa operatorului de reţea);
  • funcţionarea contorului;
  • comportamentul personalului E.ON Energie România;
  • altele.

Program de lucru cu clienții

  • luni – vineri / 9:00 – 14:00

Deranjamente

La acest serviciu puteţi semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente.

Pentru a semnala deranjamentele poţi suna direct la: 0800 800 929.

Serviciul este disponibil non-stop şi este apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.

Apelând la acest serviciu poţi afla:

  • informaţii generale privind avizele de amplasament şi racordare – documentele necesare obţinerii acestora;
  • informaţii personalizate privind alimentarea cu energie electrică;
  • preluarea reclamaţiilor şi sesizărilor privind funcţionarea grupurilor de măsură;
  • rezolvarea deranjamentelor a fost optimizată pentru a asigura respectarea indicatorilor impuşi de reglementator prin introducerea sistemului de preluare a deranjamentelor prin Call Center şi dirijarea echipelor operative în teren prin intermediul dispecerilor de joasă tensiune.

Contact

Ultima actualizare:

Comentarii (7)

  1. constantin zuz

    sant client eon.dar nu pot sa cred ca nu va intereseaza absolut nimic pentru abonati eon decat banii.
    peste tot a-ti introdus roboti iar de raspuns la problemele cu care se confrunta abonatii nu va intereseaza.
    luna aceasta nu
    am primit factura pentru plata energiei decat in ziua cand aceasta expira.
    daca ai o problema si vrei sa iei legatura cucineva de la eon vatra-dornei nu este afisat nr. de telefon pe sayt
    pentru a nu deranja. daca suni la eon energie sa ai toate sansele sa astepti in telefon 15-20 de min.
    fara ca cineva sa-ti raspunda si asta pe minutele abonatului
    sa va fie rusine!

    Răspunde

  2. Cocardan

    probleme cu factura eu am de fiecare data.Nu ajung la timp sau chiar deloc.M-au disperat….

    Răspunde

    • ioan timis

      doresc sam achit factura dar nu sunt in localitate si nu am factura cum pot achita

      Răspunde

  3. Bozga Costel

    De la ora 18 am sunat pentru ca nu am curent și este ora 00 și tot nu a venit nimeni,unde lucrez la o intervenție trebuie să plecăm în 2 minute.Va bateți joc de oameni…….Incompetența e la ea acasa

    Răspunde

  4. crina

    NU VA ESTE RUSINE??DE FIECARE DATA IMI TRIMITETI FACTURA CU INTARZIERE SI EU NICI NU AM TIMP S-O PLATESC,SUNTETI NISTE INCOMPETENTI,DE CE VA LUATI SALARIILE DACA NU VI LE MERITATI?PE CE CRITERII SUNTETI ANGAJATI??INTR-UN AN DE ZILE MI-ATI TAIAT CURENTUL DE 3 ORI FARA SA IMI TRIMITETI UN PREAVIZ,O SA MERG INTR-O AUDIENTA LA DIRECTOR LA VOI SA VAD SI EU CA SI CONSUMATOR CASNIC NU AM NICI UN DREPT LEGAL SA STIU SI SA FIU INFORMAT LA TIMP?CAND VA SUN STAU SI CATE 20 DE MIN PANA BINEVOITI VOI SA RASPUNDETI,IN REST IMI LASATI ROBOTUL,RUSINE,RUSINE SA VA FIE!!!!!!!!!!!!!

    Răspunde

  5. ioan timis

    cum pot achita factura nu locuiesc la domiciliu nu am factura sut plecat in alt judet pur ti sa ma informați cum pot plăti

    Răspunde

  6. Vasile Neagu

    Deci doamnele de la relatii cu clientii, picteaza un contract mai lent ca un pictor impresionist, daca mergi acolo trebuie sa fii pregatit cu foarte multa rabdare, deoarece sunt cu nervii intinsi, plus de asta daca e ora de inchis sau au treaba isi umfla poseta si pleaca, fara explicatii. Pentru ele esti un gandac ce merita minimum de atentie.

    Răspunde

Lasă un comentariu

Foloseşte cu încredere: <a href="" title=""></a> <strong></strong> <em></em> <blockquote></blockquote>

Încercăm să avem o politică liberală vizavi de comentarii.
Te rugăm să menții o atmosferă pozitivă și constructivă în mesajele tale sau riști să ai accesul blocat.