NU publica articole în presă înainte de a citi asta! Ce trebuie să faci pe partea de SEO On-Page
- Data publicării
- Categoria
- Comentarii
- 0
- Trackbacks
- 0
Există atât de multe dezbateri și articole online despre backlink-uri, strategii de marketing și alte tehnici SEO mai mult sau mai puțin cunoscute, încât majoritatea webmasterilor și proprietarilor de business-uri online ajung să uite de elementele de bază.
Pentru a sublinia importanța optimizării SEO On-Page, am discutat cu reprezentanții E-Advertising. Compania a înregistrat un succes răsunător pe piața românească într-o perioadă destul de scurtă: au trecut doar 6 ani de la înființare. Cu toate acestea, cei peste 700 de clienți mulțumiți din portofoliul E-Advertising arată că ceea ce a făcut și continuă să facă echipa aduce rezultate optime pentru orice business online.
În ce constă SEO On-Page? După cum arată reprezentanții departamentului SEO din cadrul companiei E-Advertising, nu e vorba doar despre instalarea de module (ex: Yoast) sau de crearea unui sitemap.
În realitate, SEO On-Page include mult mai multe elemente, toate cu un rol critic în orice strategie de optimizare. Oricare dintre elemente, de la viteza de încărcare a site-ului până la modalitatea de prezentare a conținutului și optimizarea acestuia pentru social media au un impact asupra tuturor eforturilor SEO.
Ce pași trebuie să urmezi pentru a te asigura că faci totul bine pe partea de On-Page? Experții E-Advertising ne-au răspuns după cum urmează:
● Remediază elementele on-site pentru o mai bună optimizare pentru motoarele de căutare;
● Formatează și îmbunătățește conținutul pentru un impact maxim pe partea de SEO;
● Concepe titluri atractive;
● Optimizează elementele meta (title, description, tags) atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru social media.
La partea de remediere a elementelor on-site, unul dintre principalele aspecte la care ai de lucrat este viteza de încărcare a acestuia. Timpul înseamnă bani, mai ales atunci când o singură secundă de întârziere determină utilizatorul web să renunțe la pagina ta și să meargă pe cele ale concurenței.
Vrei să verifici pagespeed-ul site-ului tău? Ai posibilitatea asta aici. În cazul în care există probleme ce necesită atenție, află că experții E-Advertising pot să îți îmbunătățească pagespeed-ul site-ului prin câteva măsuri simple:
− instalarea unei noi teme pentru site;
− optimizarea imaginilor din cadrul site-ului;
− optimizarea titlurilor și textelor alternative ale imaginilor și elementelor site-ului pentru a putea fi citite mai rapid de crawlerii motoarelor de căutare etc.
La formatarea și îmbunătățirea conținutului pentru un impact maxim pe partea de SEO, va trebui să ai în vedere numeroase elemente înainte de a apăsa butonul de „publicare”. Specialiștii E-Advertising îți oferă alte câteva recomandări prețioase și în acest caz.
1. Verifică textele din punct de vedere gramatical, ortografic și semantic. Poate că motoarelor de căutare nu prea le pasă de asta, însă corectitudinea gramaticală foarte importantă, privind din punct de vedere al utilizatorilor site-ului.
2. Adaugă subtitluri în context. Acestea sunt la fel de importante ca și titlurile sau întregul conținut. Fiecare articol sau text pe care îl publici va trebui să fie bine structurat, pentru ca utilizatorii (dar și motoarele de căutare) să identifice ușor informațiile pe care le prezinți.
3. Folosește-te și de elemente vizuale – imagini, videoclipuri, infografice etc. – în conținutul pe care îl publici pe site. Acestea „aerisesc” textul și îl fac mai ușor de parcurs și – după cum se spune – „o imagine face cât o mie de cuvinte”.
Trebuie să respecți toate elementele prezentate anterior, însă trebuie să fii foarte atent și la titlurile pe care le folosești. Pentru orice articol, postare sau text pe care îl publici pe site sau pe blogul companiei, va trebui să folosești titluri atractive, care să determine utilizatorii să citească și să treacă la acțiune. Desigur, va trebui să incluzi în titluri și cuvintele cheie pe care le vizezi, pentru a susține eforturile SEO.
De asemenea, va trebui să optimizezi și elementele meta. Este vorba despre meta-titluri, meta-descrieri și meta-tag-uri – toate acestea vor ajuta motoarele de căutare să indexeze mai rapid site-ul, să îi ofere rang și poziționări mai bune, iar efectul benefic se va face simțit prin creșterea numărului de utilizatori ai site-ului.
Partea de SEO On-Page este una din cele mai importante de avut în vedere pentru orice strategie de promovare online. Aceasta primește însă rareori atenția cuvenită. Modul cum îți aranjezi și formatezi conținutul site-ului, optimizarea elementelor meta și folosirea imaginilor optimizate vor avea un impact direct asupra poziționărilor în rezultatele căutărilor, dar și asupra experienței utilizatorilor.
Poți afla mai multe detalii despre optimizarea SEO On-Page de pe blogul E-Advertising. Dacă implementarea tuturor tehnicilor și strategiilor ți se pare puțin cam complicată, experții companiei îți stau la dispoziție cu informații, consultanță și servicii de specialitate.
Promo