Centrul de Relaţii Clienţi a fost înfiinţat pentru rezolvarea rapidă şi eficientă a tuturor solicitărilor tale legate de furnizarea energiei electrice.
Îţi oferim informaţii despre:
- Contractul de furnizare de energie electrică pentru clienţii casnici (documentele necesare pentru încheierea contractului şi a convenţiei de consum, posibilitatea sistării temporare a furnizarii energiei electrice, rezilierea contractului din iniţiativa consumatorului și rezilierea contractului din iniţiativa furnizorului – în caz de neplată);
- Tarifele de energie electrică—tarifele în vigoare şi posibilitatile de schimbare a tarifului;
- Facturi (explicaţii privind conţinutul facturii şi modul de calcul al consumului de energie electrică, explicaţii privind facturile restante și modalităţile de plată);
- Taxele radio-TV (tarifele în vigoare și condiţiile pentru scutirea la plată a taxelor radio-TV);
- Situaţia alimentării cu energie electrică a locului de consum (întreruperi pentru neplata energiei electrice, întreruperi pentru consum fraudulos de energie electrică și întreruperi pentru lucrări programate în reţea);
- Tarifele pentru prestări servicii – tarife pentru înlocuire contor, conectare/deconectare, verificare contor, schimbare amplasament contor…;
- Avizul de amplasament – documente necesare pentru obţinerea avizului de amplasament;
- Avizele tehnice de racordare (documente necesare pentru eliberarea avizului tehnic de racordare și firme agreate de ANRE pentru executarea lucrărilor în instalaţii electrice).
Preluăm sesizări şi reclamaţii în legatură cu:
- întreruperile în furnizarea energiei electrice;
- relaţiile contractuale;
- cazurile de consum fraudulos;
- deteriorarea receptoarelor electrice din instalaţiile consumatorului (despăgubiri pentru daune dovedite din culpa operatorului de reţea);
- funcţionarea contorului;
- comportamentul personalului E.ON Energie România;
- altele.
Program de lucru cu clienții
- luni – vineri / 8:00 – 16:00
Deranjamente
La acest serviciu puteţi semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente.
Pentru a semnala deranjamentele poţi suna direct la: 0800 800 929.
Serviciul este disponibil non-stop şi este apelabil din principalele reţele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client.
Apelând la acest serviciu poţi afla:
- informaţii generale privind avizele de amplasament şi racordare – documentele necesare obţinerii acestora;
- informaţii personalizate privind alimentarea cu energie electrică;
- preluarea reclamaţiilor şi sesizărilor privind funcţionarea grupurilor de măsură;
- rezolvarea deranjamentelor a fost optimizată pentru a asigura respectarea indicatorilor impuşi de reglementator prin introducerea sistemului de preluare a deranjamentelor prin Call Center şi dirijarea echipelor operative în teren prin intermediul dispecerilor de joasă tensiune.
Contact
- E.ON Energie România - Centrul de relații clienți Rădăuţi
- http://eon-energie.ro
- strada Ştefan cel Mare, numărul 72, Rădăuți, județul Suceava
- Download vCard
Vreau sa stiu de ce nu am primit factura pentru a putea plati consumul de energie electrica pentru casa mea din comuna Putna, nr. 425A.
L a cat de multi bani incaseaza, mai doriti si factura , domnu’? Aia costa suplimentar, hartie, tus, posta romana etc…..
Ma numesc Chelsoi Ghertrude din loc. Falcau, jud Suceava. Nici pana la aceasta ora nu am primit factura pentru curentul consumat si nu pot plati. Va rog sa-mi transmiteti cel putin suma de plata sau poate imi trimiteti factura prin posta, asa cum procedati in trecut. Va multumesc.
unde sunt facturile
Este cea mai de cacat firma de distributie am 2 zile de cind stai la rind la ghiseurile dela radauti si nu reusesc sa intru pentru ca este o coada infernale sint niste hoti jegosi si nenorociti care isi bat joc de noi pe bani si pe timpul nostru
Va rog frumos sa faceti ceva cu intreruperile de curent in Radauti,Piata Unirii, nr.20, bl.4.avem copii mici in casa si nu merge nici centrala nici nimic,de la atatea socuri sper sa nu se strice.va rog,faceti ceva
Domnilor care este problema ca nu primesc factura deloc , locuiesc pe strada Iracle Porumbescu la nr 19 si nu am primit factura la lumina din luna septembrie 2016 si cand am tot vazut ca nu primesc am mers cu indexul in luna noiembrie si mi s azis ca o sa primesc factura , uite ca e luna ianuarie 2017 si inca nu a venit nici o factura ba mai mult mi s a spus ca expira contractul si trebuie reinnoit si nici macar o avertizare nu am primit in 2016 pentru aceasta problema sau pentru neplata eu sunt in strainatate si nu am cum sa imputernicesc pe cineva sa se ocupe de aceasta problema , contractul nu se poate reinnoi automat?cu actualizarile din vechiul contract?
Cand am dus indexul de ce nu mi s a spus de expirarea contractului ?
De cand a devenit o normalitate ca lucrarile sa se faca iarna si seara?Vin acasa si gasesc frig,intuneric si un copil speriat de lipsa luminii.Rusine sa va fie!!Ne-am intors in comunism.
Se aplica programul E.ON Life / E.ON Life Plus in orasul Radauti, jud.Suceava?
Nu mi.a venit factura …ultima a fost in ianuarie 2020..
In com.burla nr.634
Am vandut o casa ,Volovat nr.481,ce avea contract de nergie electrica la dvs.Pentru a-si incheia contract noul proprietar imi cere o imputernicire(locuiesc in alta localitate la distanta).Ce fel de imputernicire ii trebuie-notariala sau simpla olografa.
De ce intr-o parte am mai putin de plata și intr-o parte msi mult .Exact pe aceeași factura ?!Multumesc
Va rog sa mi spuneti cum se procedeaza pentru a primi aprobare pentru autorizarea constructiei unui garaj. Domnul inginer care a executat planul ne a spus ca l a depus la dv stra de multa vreme. De la sfirsitul lunii august 2021.
Buna ziua pentru schimbare contractului pe alt nume ?si nu sta nimeni acolo trebuie anuntat ?
Bună ziua. Numele meu este Ucrainet Cretu aurel și sunt proprietar al unei locuințe cu două imobile în loc. Pârteștii de sus, Suceava, pentru care dețin contract de furnizare a energiei electrice cu E ON, doar pentru un imobil.
Pentru cel de-al doile imobil solicit un alt contract, cu rețea separată trifazică instalată și am următoartele documente;
– aviz tehnic de racordare pentru loc de consum nr. 1003414539 din 04.11.2020,
– certificat de racordare nr. 1003460538 din 19.01.2021.
Dintr-o eroare de trimitere index în luna decembrie, factura pentru consum monofazat s-a calculat greșit (2957.23 RON). Din data primirii facturii am încercat să conving EON să modifice indexul cu valoarea citită reală și nici până astăzi nu au făcut-o. Ba mai mult astăzi primesc și notificare că am ajuns la scadență cu plata.
Eroarea s-a datorat faptului că citind indexul pentru consum monofazat pentru două locuri de consum, din greșeală am trimis același index pentru ambele (8749 kWH) când de fapt la locul de consum pe numele meu era 4614 kWh.
Cum se poate actualiza și rezolva această situație?
Bună ziua nu mi-a venit factura la curent
Am achitat 47,60 factura nr150015774954 cod client 1002719599 prin aplicattiaBT Pay de petelefon si nu am primit confirmarea plata in 23.05.2023
De ce nu este curent nici în unele zone ale Rădăuțiului, nici în toate satele vecine cu acesta